czwartek, 7 listopada 2013

100 faktów o Nicol :P

Pomyślałam, że jeżeli opowiem coś o sobie to może lepiej się poznamy? A może mamy coś wspólnego? Oto 100 faktów o mnie :)


1. Mam na imię Natalia- nie Nikola. Wiąże się z tym pewna krótka opowieść: Mamie bardzo podobało się imię Nicol i tak też miała mnie nazwać. Ale kiedy moi rodzice poszli do urzędu, okzało się, że nie mogę mieć na imię "Nicol", bo w Polsce, dziewczynka musi mieć końcówkę "-a". Mojej mamie nie podobało się imię "Nicola" (ani  "Nikola"), więc drgim imieniem, które wymyśliła było Natalia :)
2. Jestem blondynką
3. Mam niebieskie oczy
4. Chodzę do trzeciej klasy gimnazjum
5. Moim ulubieńcem jest Harry, ale to już pewnie wiecie^^


6. Mój ulubiony kolor to fioletowy, ale bardzo lubię też czarny i różowy
7. Mam młodszą siostrę, ma na imię Daniela
8. W zeszły poniedziałek zapisałam się na zajęcia sztuki walki Aikido
9. Directioner jestem nie długo, bo od 10 lutego 2013 r.
10. Directioner stałam się dzięki śnie (Wiem, dziwne, ale odsyłam TUTAJ. Tu jest wszystko wyjaśnione :P )
11. Moja "paczka" składa się z pięciu osób: Ani, Marysi, Kasi, Natalii i mnie. To z nimi trzymam w szkole i tylko one wiedzą jaka jestem powalona :D 
12. Jeśli mam głupawkę- UCIEKAJ!
13. Mam dwie ciocie w Anglii oraz znajomych. 
14. W wielkiej Brytanii byłam już dwa razy. Ten drugi raz, jak tak ostatnio sobie myślałam i wspominałam, doszłam do wniosku, że... byłam w Londynie w tym samym czasie co powstało One Direction...  OMG. DLACZEGO?! DLACZEGO ICH JESZCZE WTEDY NIE ZNAŁAM?! A może wpadłam na któregoś z nich na ulicy? OMG, coś mi się zrobiło gorąco...



15. Oprócz One Direction uwielbiam też Little Mix.
16. Jestem BARDZO nieśmiała, ale powoli się przełamuję.
17. Mam łaskotki, których nie znoszę!!! MNIE SIĘ NIE TYKA.  Jestem bardzo wrażliwa na dotyk.
18. Bardzo łatwo mnie wystraszyć... Wystarczy krzyknąć "BUUU!" a ja już zawału dostaję :D
19. Jestem straaaaaaasznie leniwa
20. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest plastyka oraz zajęcia techniczne (nie mam niestety muzyki :/ )
21. Uwielbiam gotować!!! Ponoć jestem w tym całkiem dobra^^



22. Moim drugim hobby jest robienie kolczyków oraz ogółem biżuterii. Kocham wszystko co się błyszczy więc biżuteria to dla mnie oczko w głowie :P
23. Jestem wielką fanką wampirów, po prostu jestem zafascynowana tymi fantastycznymi istotami. Przeczytałam sagę "Zmierzch", oglądam serial "Pamiętniki Wampirów" (Jak na razie się zacięłam na 2 sezonie, bo przez szkołę nie mam czasu, aby oglądać....) ale jak tylko przeczytam lekturę szkolną, zabieram się za "Akademię Wampirów". 
25. W sobie najbardziej lubię oczy. 
26. Znam po 200 a nawet więcej faktów o każdym z członków One Direction na pamięć. Oczywiście, nie wypowiem tego jak wiersza, ale zawsze- nie ważne jakiej sytuacji- coś mi się kojarzy właśnie z nimi.
27. Nałogowo mówię "OMG" :D



28. Nie piję, nie palę, nie zażywam narkotyków. NIGDY. PRZENIGDY.
29. Jestem bardzo wrażliwą osobą, przez co łatwo mnie zranić... no niestety...
30. Jak na razie jestem na etapie budowania swojej pewności siebie. Odkąd stałam się directioner, co prawda małymi kroczkami, ale idzie mi już o wiele lepiej.
31. W podstawówce moja mama była moją wychowawczynią a także nauczycielką j. niemieckiego. Nie powiem, był to dla mnie dość trudny okres ze względu na uwagi od innych kolegów czy koleżanek z klasy, a nawet całej szkoły. Krótko mówiąc- hejty. To dlatego moja pewność siebie jest w tak kiepskim stanie.
33. Moja ulubioną porą roku jest zima. Kocham śnieg^^
34. Wolę słuchać innych niż mówić o sobie (OMG, a to dopiero 34.... x_x)



35. Kocham czekoladę, ale niestety szybko mnie muli :( Tak samo inne słodycze.
36. Zdecydowanie bardziej lubię warzywa niż mięso. Sałatka, surówka- to moje klimaty. 
37. Kiedyś chciałam być wegetarianką (nie za bardzo lubię mięso wieprzowe), ale teraz wiem, że chyba bym nie wytrzymała zbyt długo, bo kurczaka lubię i to nawet bardzo.
38. Uwielbiam czytać książki, ale niestety nie mam za dużo czasu na to
39. Mam Facebooka i Twittera
40. Chodzę na zajęcia tańca hip hop, ale nie jestem w tym za dobra xd


41. Urodziny obchodzę 29 września
44. Kiedy byłam mała i byłam chora to spałam przez cały dzień. W nocy się obudziłam i jak to miałam w zwyzjau poszłam do łóżka rodziców i powiedziałam: "Mamo ja chcę bajkę.". Mama na to: "Bajka już śpi", zeby mnie spławić. Niestety jej plan nie zadziałał, bo ja pobiegłam do telewizora i zaczęłam się drzeć: "BAJKO O.B.U.D.Ź. SIĘ!!!!"
45. Uwielbiam robić zakupy! Ubóstwiam^^



46. Moim ulubionym sklepem jest "Clarie's". Mój rekordowy pobyt tam trwał godzinę.
47. Lubię sukienki, spódniczki, szpilki itp. ale jednak najczęściej chodzę w spodniach i luźnych koszulkach... Hmm... I weź mnie tu zrozum O_o
48. Nigdy nie krytykuję tego, czego słuchają inni. Każdy ma inny gust i ja to szanuję.
49. Moim ulubionym daniem jest pizza
50. Wolę Pepsi od Coca Coli. (JEEEEEST w końcu... połowa...)
51. Podobno jestem zabawna. 
52. Takiej głupiej osoby jak ja- już nie znajdziesz


53. Jeżeli mnie obudzisz rano, kiedy miałam zamiar pospać trochę dłużej- masz trzy sekundy aby uciec
54. Nie lubię jak ktoś skreśla mnie tylko dlatego, że mam taki, a nie inny kolor włosów
55. Kiedy mnie siostra wkurzy, często ją szczypię lub drapię. To skuteczna sztuka obrony, bo nie jestem zbytnio silna... a ona chodziła na karate i jest w dolnośląskiej kadrze piłki nożnej (a chodzi dopiero do 6 klasy!!!)
56. Nie jestem zbytnio silna to mało powiedziane... Jestem słaba. Mam problemy czasem z odkręceniem już rozpieczętowanej butelki!!!
57. Przepraszam bardzo, ale nienawidzę piłki nożnej. Po prostu NIENAWIDZĘ.
58. Moja ulubiona piosenka to "Just Can't Let Her Go", mimo że nie słyszałam jej jeszcze całej :D
59. Kocham śpiewać, tańczyć, drzeć się na całe gardło. 
60. Nie lubię jak ktoś mi rozkazuje. Czasami jestem taka wredna, że robię właśnie temu komuś na złość xd
61. Jestem wredna^^
62. Cenię sobie szczerość
63. Marzę o studiach w Londynie, a nawet zaczynam już nawet dążyć do tego, aby je ziścić
64. Mam przeciętną urodę.
65. Mam skłonności do robienia z siebie idiotki...


66. Nie potrafię rozmawiać z chłopakami. Nie czuję się komfortowo w ich towarzystwie...
67. Nie mam żadnych zwierząt (chyba, że siostra się liczy? :D )
68. Prześladuje mnie cyfra '69'....
69. WIDZICIE?! -,-"
70. Moje sny są na maksa pokręcone... Raz przyśniło mi się, że byłam na statku razem z Harrym, Niallem, Liamem i Zaynem. Było spoko, słońce świeciło... Ale nagle zaczęliśmy tonąć. Wszyscy panika, krzyczeli i biegali po całym statku, bo wokół nas roiło się od rekinów, które tylko czekały aby nas pożreć. Jedyny Niall tylko śmiał się złowrogo i zacieszał: "Buahahahaha! Wy mnie nie zjecie! TO JA WAS ZJEM! Buahaha!!!" I twedy przyleciał Louis w przebraniu Supermana i krzyknął: "Uratuję was!". My już taka ulga i w ogóle, a Lou nagle wskoczył do wody. Liam wrzasnął do niego: "Co ty wyprawiasz?!" na co Lou: "No jak to? Ratuję rekiny przed Niallem!"
71. Mój codzienny makijaż opiera się tylko i wyłącznie na tuszu do rzęs. Nic więcej. Tylko czasami, odświętnie, użyję kredki do oczu, czy eyelinera.
72. Na drugie imię mam Dominika
73. Mieszkam w województwie Dolnośląskim
74. Mój znak zodiaku to Waga
75. Boję się krwi. Mdleję, gdy jest jej za dużo albo gdy ktoś ma okropną ranę. (A wampiry lubię, dziwne nie? xd)
76. Czasami robię śmieszne rzeczy, nawet nie zdając sobie z tego sprawy....


77. Hmm... No cóż... Jestem zboczona no i szybko mam skojarzenia, ale to  raczej przez to że jestem zdemoralizowana przez moją klasę :D Hyhyhy
78. Kiedy jadę samochodem, to słucham muzyki i wyobrażam sobie za oknem różne magiczne postacie
79. Mam okropny charakter pisma
80. Boję się wilków (nie wiem czemu :P )
81. Mam problem z odbiciem piłki na wf-ie. Po prostu się jej boję jak leci w moją stronę...
82. Moim marzeniem jest pojechać na koncert moich idoli, poznać ich, zamienić chociaż parę zdań



83. Aktualnie nie podoba mi się żaden chłopak z mojego otoczenia
84. W szkole uczę się j. niemieckiego i francuskiego. Dodatkowo mam zajęcia z j. angielskiego bo fascynuje mnie ten kraj, język i mam nadzieję kiedyś tam wyjechać a studia
85. Zawsze mam mnóstwo rzeczy do zrobienia, ale za mało czasu
86. Ostatnio moje stopnie się pogorszyły...
87. N.I.E.N.A.W.I.D.Z.E. M.A.T.M.Y. TO CZYSTE ZŁO!!! Fizyka też. I każdy inny przedmiot związany z liczeniem!!!
88. Nie radzę sobie ze stresem. Szybko panikuję. Jestem też wstydliwa
89. Od pierwszej klasy podstawówki biorę udział w konkursach recytatorskich, podobno mam ładny głos ;)
90. Potrafię wysłuchać innych i zawsze staram się im pomóc jak tylko mogę. Mama mówi, że zawsze bardziej się przejmuję innymi niż sobą
91. Jeśli jest coś nie tak, nie mówię. Duszę to w sobie, co często ma niekorzystny wpływ na mnie
92. Nienawidzę takich lafirynd, które myślą że pozjadały wszystkie rozumy i że każdy przybiegnie na ich zawołanie
93. Łatwo mnie zdenerwować, a kolega z klasy cały czas to wykorzystuje :P
94. Nigdy nie oglądałam horroru. Tylko raz na fizyce pod koniec drugiej klasy i dobrze się to nie skończyło...
95. Zazwyczaj jestem optymistką wśród ludzi i staram się szukać pozytywów, ale gdy jestem sama to już same czarne scenariusze
96. Jestem praworęczna
97. Nie lubię szkoły. Kto lubi?



98. Nie lubię wf-u bo nie lubię się przebierać. 
99. Często nie ogarniam i się przez to wkurzam O_o


100. Lubię robić zdjęcia, ale nie lubię siebie na nich oglądać.

YEEEEEEAAAAAAAAH skończyłam^^ Dotrwał ktoś do końca??? To teraz znacie mój charakter no i wiecie jaka podła jestem :P 
A teraz wasza kolej! Napiszcie mi coś o sobie :) Czekam na komentarze!
Nicol <3


13 komentarzy:

  1. Fuck yeah! Dotarłam do 100:D (nie mogę imagifów odtworzyć na tel, ale to szczegół) Jeśli o mnie cnodzi to większość z tych faktów znałam już wcześniej, ale niektóre nadal mnie rozwalają, szczególnie Lou i rekiny xd Znasz mnie aż za dobrze, więc nie spełnię twojej prośby, żeby pisać o sobie, bo i po co? A no i mam jeden fakt... Byłam dzisiaj na tych piperzonych zawodach... I kurde byłam 4 albo 5 (nie wiem dokładnie, bo były 2 serie) ale jak wyszłam z wody to prawie zemdlałam... Jak widzisz ten sport mnie pochłaniał, ale to już koniec . Więcej nie wejdę do wody

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,15,16,25,29,50,57,59,65,82,91,94- to, rzeczy które nas łączą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Wcale nie mama, ale tata wybrał twoje obydwa imiona!
    21. potwierdzam. Musicie wpaść i same spróbować.
    27. a ile tego piszesz!!!!!
    34. o sobie nie mówisz, ale o 1D buzia się nie zamyka
    44 wtedy pierwszy raz poprosiłaś o włączenie tv - wcześniej jej nie chciałaś oglądać
    46 dużo dłużej :)
    52 nieprawda - takiej wspaniałej
    Wiecej nic nie powiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ja też mam na imię Natalia :-)
    Lb gotować, tak jak Ty xdxd
    Wszystkie moje imaginy są napisane dzięki moim snom :0
    Haha za wf też nie przepadam!
    Ojj i wiele więcej rzeczy nas łączy ;)
    Czekam na imaginy!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam całość <3 to teraz troszkę o mnie (o charakterze powiem :P )
    1.NIE mam łaskotek (co jest strasznie dziwne ;d )
    2.Mój ulubiony kolor to czarny i biały *O*
    3.Lubię bardziej styl : Luźna koszulka, rurki trampki
    4.Dobrze dogaduje się z chłopakami :D ...szczególnie z takimi trzema :D Przytulam ich i w ogóle XD
    5.Często mi odwala XD
    6.Jestem osobą pełną życia, energiczna.
    7.Potrafie być wredna i sprzeczać się o byle gówno :P
    8.Kocham Horrory, ale potem boje się pójść do kibla X.X
    9.NIE lubię mięsa XP Zjem jedynie kawałek schabowego :P
    10.Też lubię robić biżuterię ;3
    A tyle o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i jeszcze ważna rzecz : KOCHAM zwierzęta <3 *O* bez nich nie mogę żyć :3

      Usuń
    2. Haha wiele nas łączy^^

      Usuń
  6. Okey...tymi faktami rozwaliłaś mój system....śmiałam się jak pojebana ...mój kuzyn , który jest u nas na feriach chciał mi odciąć neta ale się nie dałam!musiałam wytrwać do końca!

    Skąd ja to znam...matma,fizyka...moja zmora od piątej klasy!
    Kocham gotować!Ale nie umiem usmażyć głupich naleśników:(
    Też miałam sen , od którego zaczęła się moja "Direction Infection"!Tylko że w moim śnie , jechałam na jakieś zawody i nie wiem jak i kiedy znalazłam się w samolocie , który pilotował Liam a obok mnie siedział Zayn...

    Studia , mieszkanie w Londynie =moje marzenie !

    Ogólnie miałam nazywać sie Oliwer i być chłopcem...no ale , tak jakoś wyszło i jest Oliwia...

    Bardzo podoba mi się twój blog oraz twoje imaginy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy bardzo wiele wspólnego :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥