piątek, 6 marca 2015

Libster Award, czyli trochę o autorze :)

Cześć! Dostałam w ostatnim czasie parę nominacji, a że niektóre pytanie zmusiły mnie do głębszych refleksji uznałam, że mogę odpowiedzieć na nominacje :D Jest piątek wieczór, mogłabym pisać kolejny rozdział, ale cóż. Postanowiłam podzielić się z Wami paroma odpowiedziami :D


Nominacja od W Swoim Rodzaju. Dziękuję bardzo :)

1.Jak masz na imię?
Natalia
2.Ile masz lat?
16, rocznikowo już 17
3.Masz jakieś hobby?
Pisanie, słuchanie muzyki, stalkowanie idoli, czytanie
4.Co sądzisz o związkach partnerskich osób tej samej płci?
Szczerze? Formułowałam to zdanie z dziesięć razy, by dobrze się wypowiedzieć, ale chyba nie da rady. Osobiście sądzę, że to ich sprawa i ja się nie wtrącam. Ale nie sądzę, aby było to czymś dobrym #sorrynotsorry
5.Co wolisz kawę czy herbatę i dlaczego?
Herbatę. Na kawę muszę mieć ochotę. Ale za to mrożoną kawę mogłabym pić całymi dniami i nocami ♥
6.Ulubiony aktor i dlaczego? :D
Uh, będzie ciężko, nie oglądam za bardzo filmów. Myślę, że Johnny Depp. Lubię też Andrew Garfield (dzięki siostra xd)
7.Wolisz komputer czy telefon?
Laptop :D 
8.Ideał chłopaka?
Harry Styles *-* 
Cholera, naprawdę. 
9.Co Ci się podoba w sobie? ^^
Yyy... Będzie ciężej niż z aktorem... Może... Nie, jednak nie. To chyba... Oczy? (???)
10.Wolisz horrory czy komedie i dlaczego?
Komedie. Horrorów nigdy nie oglądałam (oprócz jednego pamiętnego razu na fizyce w klasie drugiej gimnazjum pod koniec roku szkolnego. N.I.G.D.Y. więcej. Choć nawet nie zaczęło się na dobre, i praktycznie całe 45 minut przesiedziałam chowając się za zeszytem. I tak nigdy więcej.) A komedie uwielbiam, bo kocham się śmiać ;D


Nominacja od Marysi Hadaś. Dziękuję Ci ;*

1. Gdybyś miała spędzić dzień z kimś sławnym, kto by to był i co byście robili?
Myślę, że wszyscy znają odpowiedź! Tak, nie zaskoczę Was! 
Harry Styles! ♥
Marzę o tym, by go poznać i może wyleczyć się z tej chorobliwej obsesji myślenia o nim jako o bezgranicznym ideału bez ani jednej wady. Nawet jego kawały mnie śmieszą! 
A co byśmy robili? Rozmawiali, po prostu. Moim marzeniem jest go poznać, bo tyle czasu spędziłam na wyobrażaniu sobie jaki jest naprawdę, że po prostu muszę wiedzieć jak jest w rzeczywistości. 
2. Co najchętniej jesz na śniadanie?
Angielskie śniadanie ♥ Smażymy bekon, jajka, robimy grzanki, a do tego fasolka w sosie pomidorowym. Kocham takie śniadanie, ale niestety robimy je z rodzinką dosyć rzadko, bo jest dosyć ciężkie, nie wspominając, że tłuste ;D
3. Wolisz herbatę czy kawę?
Pytanie wyżej xd Herbatę, ale kawę też lubię ;)
4. Grałaś kiedyś w którąś część The Sims? Jeśli tak - to jaką historię stworzoną przez siebie wspominasz najmilej?
Grałam w The Sims 2, ciągle mam i nawet ostatnio wróciłam do tej gry! Uważam, że to najlepsza część simsów ^^ 
Historię? O.o Cóż, zazwyczaj jest tak samo- tworzę rodzinkę, ewentualnie jedną dziewczynę i stwarzam jej idealne warunki do życia. Muszę mieć wszystko poukładane, pod kontrolą, jak w zegarku. Wszystkie paski potrzeb na zielono xd Tak już mam :D
5. Spaghetti czy pizza?
Pizza! ♥
6. KFC czy McDonald's?
Uhhh! Nie wiem! Chyba KFC, uwielbiam longera. Ale w Mc mają lepsze frytki.
7. Wolałabyś pójść z przyjaciółką do kina czy do kawiarni?
Do kina, nie za często tam bywam i jest to dla mnie wspaniałą przygodą za każdym razem ^^
8. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Wierzę? To za dużo powiedziane xd Myślę, że to możliwe, aczkolwiek trochę brak mi odwołania. Nigdy nie przyjaźniłam się sama z jakimś chłopakiem (za bardzo z nimi też nie rozmawiam O.o Zawsze się za bardzo spinam haha), ani nie miałam koleżanki, która... A czekaj, była jedna. Dwie... Może trzy... Cóż, im się nie udało, ale ciągle myślę, że to możliwe xd
9. Jest książka, którą mogłabyś przeczytać nawet kilka razy?
Zazwyczaj nie wracam do przeczytanych książek- szukam nowych. Ale myślę, że serię o Nocnych Łowcach z przyjemnością mogłabym przeczytać jeszcze raz.
10. Masz zwierzę? Jeśli tak - napisz coś o nim.

Teraz jest już trochę większy xd Ma na imię Happy. (ja chciałam "Happily" [z wiadomych przyczyn xd] ale w końcu wyszło na Happy :D)

11. Pepsi czy Coca-Cola?
Zdecydowanie Pepsi. Cola jest za słodka, nie ogarniam ludzi, którzy tego nie czują xd



Nominacja od Life Is Brutal, Bitch. Dziękuję! ♥

1. Twoja ulubiona piosenka i dlaczego?
Aktualnie "Clouds", po prostu zakochałam się w niej. Ich głosy... *-*
Na mojej liście "top" znajduje się także "Uptown Funk" Bruno Mars ft. Mark Ronson oraz bez zmiennie "One Way Or Another" ♥
2. Co sądzisz o ludziach, którzy robią sobie listę "Rzeczy, które muszę zrobić przed śmiercią"? Posiadasz taką?
Nie wiem... Że mają pewne cele w życiu, które chcą osiągnąć? Ja takowej nie mam, ale myślę, że wymarzony koncert moich idoli na pewno by się tam znalazł.
3. Jesteś wierząca?
Oczywiście! Bóg jest miłością :) On zmienił moje życie.
4. Jaki jest twój ideał chłopaka? ;D
Pytanie wyżej: Harry Styles ♥
5. Jakie masz fobie?
Aktualnie na szczycie znajduje się lęk ciemności. Potem pająki, czy inne robale, lęk wysokości. To chyba te najgorsze.
6. Gdybyś mogła wybrać sobie jakąś moc to jaka by to była i dlaczego? :D (Np. latanie)
Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie! Jest tyle możliwości... Ostatnio myślałam nad przenikaniem przez ściany. To mogłoby być super! Wolę nie latać, bo mam lęk wysokości xd Oglądaliście film X-Men? Moją faworytką jest Jean i jej moce są naprawdę fajne! 
Ale ostatecznie, po przemyśleniu, chciałabym mieć takie moce jak Niall w moim opowiadaniu. Nie chodzi o samo widzenie aur, ale o pomaganie ludziom zmierzyć się z ich emocjami, problemami czy smutkami. A możliwość zobaczenia kto się jak czuje myślę, że mogłoby też nieco ułatwić życie :) Lub bycie Amorem! O matko, to by było cudowne! Ale... Gdyby klątwa już została zdjęta, oczywiście. Myśl, że gdzieś tam jest ktoś, kto tylko na mnie czeka i będzie mnie kochał ponad wszystko... Ahhh, można pomarzyć :)
7. Twój ulubiony cytat to?
Jest ich tak wiele... Wcześniej to był cytat Liama: "Bądź sobą. Każdy inny jest zajęty." Naprawdę lubię ten cytat, ale niestety często o nim zapominam w życiu codziennym.
Hm, nie mam ulubionego. Uwielbiam cytaty z "Darów Anioła", nawet jeśli nie czytaliście książki, to polecam, bo zawsze płaczę ze śmiechu :D KLIK
8. Co robisz kiedy wena cie opuszcza?
To zależy w jakim stopniu mnie opuszcza. Zazwyczaj mam zarys tego, co chcę umieścić w rozdziale, tylko nie potrafię tego logicznie skonstruować. A kiedy całkowicie mnie opuszcza to już jest bardzo źle xd Jak dotąd odnajdowałam ją podczas słuchania muzyki. Wsłuchałam się w tekst, zapatrzyłam w coś, myśli wyleciały gdzieś w przód i BUM! Mam pomysł :D
Dobre jest też przeczytanie jakiejś fajnej książki, może obejrzenie filmu. Wszystko to poszerza naszą kreatywność, mamy większy punkt widzenia i lepsze pole do manewru. 
Podsumowując: rozrywka, oderwanie, a jednocześnie skupienie myśli. Czasami mam tak, że popatrzę sobie na jakąś kompletnie przypadkową rzecz i nagle mam moje tak zwane "olśnienie" :) Trzeba czasu, po prostu. 
9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, niebieski, fiolet. Czasami róż.
10. Spotkałaś dżina i masz prawo do trzech życzeń. Jakie są twoje życzenia?
Ojejku! Nie lubię czegoś takiego! Nigdy nie wiem o co poprosić! 
Hm, to może tak: 
- szczęśliwe, spokojne życie dla mojej rodziny i dla mnie
- no niech będzie ten mój wymarzony koncert 1D + M&G, a co mi tam xd
- um... kolejne trzy życzenia? 
11. Czy chciałabyś cofnąć się w czasie i zmienić niektóre rzeczy w swoim życiu?
Są pewne rzeczy, które bym chciała, aby były inne. Ale nie mam pojęcia kim bym była, gdyby się one nie stały. Myślimy, że pewnie byłoby lepiej, jakby to się ułożyło inaczej, ale wierzę, że tak właśnie miało być. Bóg ma dla nas już najlepszy plan, na całe nasze życie. Jestem pewna, że każda rzecz, nawet ta zła, najgorsza, ukształtowała mnie tak, jak powinna. I mimo, że mam gorsze dni, podczas których myślę sobie: "Nie, to wszystko nie ma sensu. Nie tak miało być." to kiedy mi przejdzie, jestem wdzięczna za to jak jest. 


No to chyba byłoby na tyle :D 
Ja nie nominuję, nie pytam, bo muszę już znikać. Przepraszam :/ Moje ulubione blogi możecie znaleźć w zakładce wyżej, bo jeżeli już to właśnie je bym wybrała :) Kolejny post z LBA raczej się już nie pojawi, bo blog jest poświęcony opowiadaniu, a nie mojej nudnej osobie xd
Dziękuję za Wasze nominacje, za wszystkie, nawet na te, na które nie odpowiedziałam. Jestem zaszczycona, że wybraliście właśnie ten blog :)
Jesteście cudowni!

Nicol <3

3 komentarze:

  1. 1. Dobrze jest się czegoś nowego o Tobie dowiedzieć. ;)
    2. Nie jesteś nudną osobą, wręcz przeciwnie, praktycznie zawsze nas czymś zaskakujesz xD
    3. W ten weekend nadrobię bloga (wreszcie, już nie mogę się doczekać tego co mnie ominęło :D)
    4. Twój piesek jest prześliczny i ma cudowne imię <3
    5. Jak się w końcu spotkamy to zabiorę cię do kina i na pizzę :P
    6. Po kinie wypijemy herbatę słuchając "Clouds" xD
    7. Już się nie mogę doczekać tego dnia <3 (bo kiedyś nastąpi, co nie?)
    Kocham,
    Twoja Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaak! Kino, pizza, herbatka, clouds no i oczywiście Ty! Najlepszy dzień! :D ♥
      Kocham bardziej ;*
      Twoja Nicol <3

      Usuń
    2. A więc masz psa?.........
      Mądra jesteś dziewczyna - rosnę w dumę!
      <3m

      Usuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥