piątek, 21 lutego 2014

Krótkie imaginy z gifami 20

Czeeeeeeeeeść! Powróciłam już z ferii i jestem meeeeeeeega szczęśliwa^^

Bardzo Wam dziękuję za każdy miły komentarz pod ostatnim rozdziałem RH! Poczułam się tak wspaniale!!! DZIĘKUJĘ! Kocham Was <3

Przypominam, że do końca moich ferii nie będzie nowych rozdziałów, pracuję nad częścią drugą RH :) Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie <3
_____

Brawo One Direction za nagrodę Brit Awards!!! Jestem z Was taka dumna! P.S. Harry... Ehhh... #bezkomentarza xd

A teraz porcja imaginów z gifami dla Was <3
(Gify nie są robione przeze mnie, biorę je z facebooka oraz twittera ;*)



*****
Prezenterka: Najnowsze fakty ze świata.
Harry Styles. Wokalista One Direction miał bardzo groźny wypadek.!!!



*****
Takie tam walizki Zyna:



Takie tam walizki Louisa,wziął trochę więcej XD




*****
Ty: Zayn powiedz Polska.
Zayn: 




*****

Wie ktoś jak uruchomić pralkę?Pomożecie?Niestety nie dali instrukcji obsługi:(




*****

*One Direction ma przyjechać do Polski*
Ktoś: Odwołali wszystkie loty do Polski
Niall: 




*****

Louis: No chyba się nie poddamy ?




Harry: A jakby tak...






Zayn: Co masz na myśli ?






Liam:




1D: To w drogę. Mamy mało czasu !





*****

Prawda Pierwszy lot Louisa do Polski.
Stewardesa : Pojawiły się małe komplikacje przez pogodę ... Przez nakiś czas będziemy krążyć nad lotniskiem w Warszawie ...
Lou : (t.i) boje się ...

Ty : Czego? Wiele razy już cie to spotykało ...
Lou ; Ale to polska ...
Ty : No i?
Lou : Tu samoloty rozbijają się o małe gałęzie ...
Ty :





*****

ty - kochasz mnie?
Niall - tak.
ty - na ile procent?
Niall - 99 %
ty- a ten 1 %?
Niall- nienawidzę Cię.
ty - ale dlaczego?
Niall - za to, że kochasz takiego dupka jak ja.



*****

*spojrzałaś na Louis'a z pod rzęs*
Lou: Ooo...





*****



Budzisz Nialla w środku nocy.

Ty : Niall zaczęło się!!
Niall : Ale co ???


Ty : Rodzę!

Niall :


Zaczyna pakować do twojej torby wszystkie przypadkowe rzeczy gdy nagle ...
Niall : Zaraz, zaraz... Ale ty nie jesteś w ciąży...


Ty: Yyyy... Hahhahah :D





*****

*dzwoniąc do mamy*
Mama: Halo?
Ja: Zgubiłam swój bilet na M&G! Mamo ratuj!
M: Spokojnie kochanie. Jak wrócę do domu to pomogę ci go poszukać. Pa.
J: Pa.
*tymczasem mama*





*****

Siedzisz na nudnej lekcji matmy. Nagle do sali wpada Harry który pomylił klasy: 





*****

Ty: Okej, muszę wracać do domu
Harry: Nie ma mowy. Śpisz tutaj
T: Ale Ty masz tylko jedno łóżko
H: Dokładnie



*****
*Harry Cię widzi*
H: 




Louis, patrz jaka laska tam idzie.
L: Harry, to [T.I.], Twoja żona.
H: Ona mnie wiecznie zaskakuje...




*****

Niall: Mnie tu nie ma!
Harry:Ale jestem seksi!
Zayn: Ja też!
Liam:To ty!
Louis: Nie bo ty!



*****

Nicol <3

10 komentarzy:

  1. Ale ja kocham te gify!
    Że też umiesz znaleźć takie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh to jest BOSKIE ! ;D
    Od razu mi tym humor poprawiłaś wiesz :)
    Czekam na następne ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah świetne :D
    i witaj z powrotem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah świetne!
    Najlepsze to z ciążą! :D I Zayn mówiący Polska! Ah zakochałam się! :D
    A co do gali... Widziałaś to? Mamy cudownych idoli! :D A ten jeden co mu się sikać zachce w nieodpowiednim momencie to dopiero jest coś :D
    Czekam na kolejny Twój post, cokolwiek by to było :D
    P.xx

    Zapraszam do siebie na nowy rozdział :)
    http://someday-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie ;3 Hahahah i ciąża xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. SUUUUUUUPEEER!!
    ŚWIETNEE --> *ALE TY MASZ TYLKO JEDNO ŁÓZKO!* *DOKŁADNIE* HAHAHAH :D
    supeeeeeeeeer !!!!! Pozdrawiaaaaam!!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. REWELACJA :D Nie wiem, jak znajdujesz te gify, bo mi się to nie udaje, ale są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha jakie super ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pierwszy z Harrym mnie rozwala. Normalnie leżę i nie wstaję (jak on, hi hi) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥