sobota, 28 czerwca 2014

Igrzyska śmierci w krainie lodu

No hej!
To znowu ja :D

Chciałabym Was zaprosić na drugiego bloga, prowadzę go wraz z fantastyczna dziewczyną- Anią- i chciałybyśmy go troszkę wypromować, bo wieje tam pustkami xd Ania pisze naprawdę genialnie, a komentarzy brak *smutne oczka* Wiem, że teraz macie troszkę więcej czasu, więc warto przeczytać!

Tak więc serdecznie Was zapraszam na jej opowiadanie o Niallu -> KLIK 

A ja też teraz napisałam coś, co wydaje mi się być całkiem fajne xd Spisałam swój sen i wyszło mi właśnie takie "cuś" -> KLIK
Połączenie "Igrzysk Śmierci" oraz "Krainy Lodu" xd Przyznajcie, dziwne połączenie, ale jak przeczytacie to nie będzie aż takie źle! :D


Dzięki za komentarze pod 18 częścią! Jesteście wielcy ♥
Nicol <3


4 komentarze:

  1. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział u mnie ^^
    http://put-forehead-world.blogspot.com/
    Koniecznie wyraź swoją opinię w komentarzu ;)
    Do poczytania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zimne igrzyska są genialne! Jeśli jeszcze nie przeczytałyście to koniecznie to zróbcie! Trzeba wspierać naszą utalentowaną Nicol <3
    Także proszę o dużo komentarzy pod jej nowym postem --> http://nialllovebigos.blogspot.com/2014/06/79-igrzyska-smierci-w-krainie-lodu.html
    Zróbmy jej niespodziankę jak wróci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością informujemy o tym, że Twoje opowiadanie zostało nominowane do konkursu: Bloga Miesiąca" Czerwiec na naszej stronie ( http://spis1d.blogspot.com/ ).
    Jeśli chcesz wstawić na swoją stronę kod HTML do sondy to napisz do nas na e-mail : spis.od@gmail.com
    Życzymy Powodzenia,
    Administracja Spisu1D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Przeczytałam trochę i już mi się podoba ^^ No i po cichutku zapraszam do siebie! dreams-come-true-mania-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥