czwartek, 9 stycznia 2014

Krótkie imaginy z gifami 18

Hej hej misie :3
Mam dla Was na dzisiaj porcję krótkich imaginów z gifami^^ Mam nadzieję, ze trochę Wam nimi poprawiłam humor :D 
Osobiście, moim ulubionym jest ten pierwszy xd Po prostu z niego nie mogę! :D
_____________________________________________

Mama: Przed drzwiami stoi 5 facetów powiedzieli że są Brytyjskim boysbandem. Znasz ich?
Ja:



Oni: 



Ja: 



*****


Directionerki w Anglii: 
- Ej, pójdziemy na spacer?
- Nie chce mi się.
- No weź, może spotkamy One Direction.
- Ale masz już ponad 20 zdjęć.
- Ale tylko z Niallem.

Directionerki w Ameryce:
- Mam dwa bilety na dzisiejszy koncert, idziemy?
- Wiesz, dzisiaj mi się nie chce. Oddaj je komuś. Ja mam bilety na jutro to co?
- Okey to idziemy jutro.

Directionerki w Polsce:
- Ej, masz jakąś kasę przy sobie!
- Nie, a co?!
- Plakat One Direction jest w Bravo!



*****

Harry: Pacz, tam stoi [T.I.] !!
Niall: Nie spojrzę się, bo się wstydzę. 


*****

*Jesteś korepetytorką Nialla, właśnie uczycie się potęgowania* Ty: Rozumiesz skąd wziął się wynik? Niall:




*****


Jak gra Niall: 

Jak gra Lou: 

Jak gra Harry: 

Jak gra Liam:



Jak gra Zayn....: 


*****

O KURDE! NIE WIERZE, ZOBACZ CO JEST W TYM BUSIE! TYLKO MUSISZ SIĘ DOBRZE PRZYJRZEĆ!

*****

- Louis jedziemy do Polski! - Serio? 
- Tak - Yeaaa! 

*****

DIRECTIONERS JADĄCE NA KONCERT 1D,


*****

Liam ; Dołączysz do mnie?
Ty : Tym razem masz spodenki?
Liam .....
Ty : .....
Liam: Może ....
Ty : Zaraz wracam!
Liam : 




*****

*Budzisz się rano i idziesz do łazienki*
Harry: Kochanie, co ja zrobiłem ze swoimi włosami?



*****

-Co to za blask, że aż w oczy razi ?
-Czy to słońce..
-Ohhh nie.. to tylko moja zajebistość ! 


*****

Taylor : 




Harry :


(Oczywiście, to nie miało na celu jej obrazić, ani jej fanów :) )


*****

Harry może być NORMALNY:


.
.
albo
.
.
.
Być sobą


*****


Lou: Za każdym razem jak pomyślisz o T.I uderz się w twarz.
*po chwili*
Harry: 




*****

Ty: Nie Harry, nie kupię Ci kota na święta!
Harry: Ja chcę!!!


*****

Nauczyciel: Na lekcjach nie używamy telefonów komórkowych.
Ja: 



*****


Reporter opowiada o tym co Louis wyprawiał wczoraj w nocy...
REAKCJA ZAYNA :



REAKCJA HARREGO:



LOU : A tak właściwie to co ja wczoraj robiłem ?? :




*****
I to na tyle :)
Mam nadzieję, że się podobało ^^

Nicol <3

6 komentarzy:

  1. Ale świetne! Z tymi Directionerkami w Polsce to święte słowa! Uwielbiam te gify!

    OdpowiedzUsuń
  2. O co chodzi z tym busem ? XD
    ogolnie to cuudne <3 kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeby sie przyblizyc ze cos tam niby jest a tu nagle niall wyskakuje a ty sie przestraszasz c: xd

      Usuń
  3. Hahahahahahahahahahhahahahahahhahaaahahhahhhhhhhahahhahaahhhahahhaahhahahahhhahhahhahahahahahahahahahahhahhhhahahahhahhaha

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo!!!!!!! daj więcej czekam............. czekam też na 1d w polsce!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥