piątek, 8 listopada 2013

„Rozśpiewana historia” Część 23

„Rozśpiewana historia” Część 23

Impreza


A zapowiadała się taka wspaniała noc… Chociaż od początku przeczuwałam, że coś będzie nie tak.
- Jesteś pewna, że dasz radę? - zapytałam Perrie, która nie wiem jakim cudem, jeszcze trzymała się na nogach.
- Mhm. - mruknęła i zatoczyła się lekko. Złapałam ją jedną ręką w tali, a jej rękę przerzuciłam sobie na kark. Matko, jest taka szczupła, a jednocześnie taka ciężka! A te szpilki mi jeszcze nie pomagały. Wyglądaliśmy wszyscy bosko, ale mało kto będzie pamiętał ten wieczór…
- Perrie! - warknęłam kiedy dziewczyna nastąpiła mi na nogę.
- Oj sorry… - powiedziała z zamkniętymi powiekami. Była pijana. Jak nigdy. Nie widziałam jej jeszcze w takim stanie, no ale cóż- przyjaciółki na dobre i na złe.
- Może ci pomóc ślicznotko? - usłyszałam czyjś śmiech.
- Nie, dzięki. Poradzę sobie. - powiedziałam groźnie i starałam się przyspieszyć kroku, ale na marne. Perrie przerzuciła cały swój ciężar ciała na mnie, a ja do wysportowanych nie należę… Sama potykam się co chwila o własne nogi.
- Oj, no weź… Nie bądź taka… - teraz nieznany mi chłopak położył rękę na moim ramieniu i zjeżdżał nią powoli w dół. Nie pozwoliłam mu dokończyć wycieczki po moich plecach.
- Weź się odwal! - moja dłoń z impetem trafiła w jego policzek, a pod wpływem uderzenia głowa czarnowłosego odskoczyła w bok.
- Co tu się dzieje? - podbiegł do nas Niall. Dzięki Bogu!
- Czy ty mnie uderzyłaś? - zapytał retorycznie chłopak, a z jego oczu biła dzikość. Cofnęłam się o krok, ale potknęłam się i razem z, chyba już śpiącą, Perrie wpadłyśmy na Nialla. Blondyn odebrał ode mnie dziewczynę i gestem wskazał, abym stanęła za nim.
- Jak się naprzykrzasz dziewczynie to nic dziwnego jeżeli cię uderzyła. - Niall dumnie spojrzał czarnowłosemu w oczy.
- Och, przepraszam, gdzie moje maniery… Jestem Tom. - wystawił rękę i uśmiechnął się szeroko.
Niall popatrzył na niego jak na przygłupa. Ja bym się w sumie nie lepiej zachowała… Najpierw mnie tak zaczepia. a teraz się grzecznie przedstawia? Coś tu nie gra…


****Niall****

- Eee… - zawahałem się. O co mu chodzi? Najpierw mnie gromi wzrokiem, a potem tak o się przedstawia? Jest coś dziwnie zadowolony z siebie.
- No co jest? Próbuję się poprawić i być grzeczny. Nie pasi? - popatrzył na mnie wyczekująco. Niepewnie podałem mu rękę.
- Niall.
- Pomóc ci z twoja koleżanką? Chyba za dużo wypiła… - zaśmiał się chytrze. On jest jakiś taki… Kurde, nie wiem jak to opisać.
- Nie dzięki, poradzimy sobie z Jade. - odpowiedziałem.
- Z kim? - zapytał marszcząc czoło i szczerząc się.
- No z… - odwróciłem się, ale Jade tam już nie było… Zdezorientowany odwróciłem się do tego typa, ale ten też zniknął… Oh, cholera…
Wyciągnąłem telefon z kieszeni i zadzwoniłem do Zayna, ale odpowiedział mi tylko jakiś bełkot. Kurde, on chyba też za dużo wypił. Nie zwlekając wybrałem numer Louisa.
- Halo?
- Lou? Gdzie jesteś? Mamy poważne kłopoty! - zestresowałem się.
- No wiem… Zayn się nieźle nawalił. Ja aktualnie staram się coś zrobić z El, ale ona chyba sama też nie dojdzie do domu…
- Nosz, kurde! Tu nie chodzi o to! - wściekłem się.
- A o co? - zdziwiony sapnął do telefonu. Pewnie właśnie niósł Eleanor na rękach.
- Bo ja… Chyba… Zgubiłem Jade… A najgorsze jest to, że prawdopodobnie... jest z takim jednym gościem... - wyjąkałem przerażony. To wszystko moja wina…


C.d.n…


_______________________________________________________________

Krótki, wiem, przepraszam :( Mam teraz sporo na głowie, a do tego to okropne uczucie stresu ściskające żołądek... UGH, nienawidzę tego. Jeszcze raz bardzo przepraszam.
Nicol <3

12 komentarzy:

  1. Cudo, cudo, cudo, cudo i jeszcze raz cudo! Ja chcę nexta i to JUŻ, TERAZ, NOW!!! Mega ciekawe, ale przynajmniej wiem kim jest Tom^.^ Wiem, ale nikomu nie powiem buahahahahaaa xd odpał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana chyba każdy to wie kto zobaczył gifa, a poza tym to nie jest żadna tajemnica xd
      Dzięki :D

      Usuń
  2. Oh Yeach !!!
    Strrrrrrasznie czekałam na tą część !!!!!
    Nie masz pojęcia jak BARDZO...
    O i mam nadzieję że Tom nic nie zrobi Jade ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Cię nią nie zawiodłam ;*

      Usuń
    2. Gdybyś mnie zawiodła, to nie pisalabym koma :D
      A ta część jest taka że ...OMG xD

      Usuń
  3. Ah Perrie i Zayn nawaleni. How romntic xd. Kocham ! Ev <3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev??? OMG!!! Napisz do mnie koniecznie!!! Kocham <3
      P.S. Romantycznie co nie? :D

      Usuń
  4. Cudo

    I dawaj tego kogoś przez kogo masz stres. Załatwie go (Mam niebieski pas karate)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Tak jak moja siostra^^ A ja właśnie się zapisałam na Aikido :D
      A co do stresu trudno. Był jest i będzie. Zawsze się stresuje, tylko teraz mam cięższy okres w szkole i ogólnie w życiu prywatnym, mam nadzieję, że nie przełoży się to na moje imy :)

      Usuń
  5. ejejej ...!! dlaczego Niall się obwinia o zaginiecie Jade to nie jego wina !!..
    ale mnie tym ogromnie zmartwiłas !! mam nadzieje że nic jej ten gość nie zrobi !!.
    juz nie moge doczekac sie kolejnego !! :***

    OdpowiedzUsuń
  6. zgubił? JAko można zgubić dziewczynę! Ja się pyatm, mam nadzieję że nic jej ie będzie.
    Buziaki ;*
    A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥