piątek, 4 października 2013

W. O. W!!!!!!!

O. M. G. MATKO ŚWIĘTAAAAAAA!!! WRACAM SOBIE Z OBOZU, NIE BYŁO MNIE 5 DNI, A TU CO? 6292 WYŚWIETLEŃ! WOOOOOOOOW!!!!!!
Bardzo bardzo bardzo Wam dziękuję, to wspaniałe uczucie kiedy mnie tak miło zaskoczyliście  Dziękuję Wam z całego serca i jak tylko nadrobię zaległości w szkole (trochę tego będzie.... -,-") to napiszę nowy rozdział "Rozśpiewanej historii" :)
A teraz w podziękowaniu specjalnie dla Was dodam krótkie imaginy z gifami! Kocham, kocham, kocham i dziękuuuuuuuuuję raz jeszcze <3

Wasza (uradowana) Nicol <3

5 komentarzy:

  1. No wiesz...zasługujesz na tyle i jeszcze więcej wyświetleń :) (tak jak twoja przyjaciółka KT :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Luz, nie ma tak dużo do nadrobienia. Swoją drogą miałabym już wszystko gdyby ktoś mi oddał zeszyt-,- ;** czyli pani od polaka, bo zabrała i nie oddała, a z polskiego jest w cholere. Nawet dyrektorka z matmy mniej dała! Normalnie FOCH FOREVER XD I dzięki Iww za tą opinię, ale piszę coraz gprzej i to cud, że na naszym blogu jeest tyle wyświetleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no przepraszam! Nie miałam jak ci go oddać :( Obiecuję to nadrobić :) <3

      Usuń
    2. spoko spoko, ale ja serio mówiłam o Sypko

      Usuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥