niedziela, 1 września 2013

Krótkie imaginy z gifami 8

Krótkie imaginy z gifami! Yaaaaay! (Oczywiscie, nie są one robione przeze mnie, biorę je z Fb i TT)  A tak z innej beczki to... Oh yeah!!!Tak właśnie wyglądałam na This Is Us xd :




*Harry poszedł z chłopakami do baru i powiedział ci, że idzie na mecz*
<bar> 
*Wchodzisz do baru, bo twoja koleżanka pracuje tam jako kelnerka*
*Harry cię zauważa* 
****

Policjantka: Jak ona umarła?
Harry: Nie wiem..tylko na nią spojrzałem
Policjantka: A jak na nią spojrzałeś?
Harry:O Tak...


Pojicjantka:......
Harry: Prrzepraszam?proszę pani?
Policjantka:.....
Harry:Kurde znowu! 

****


Reoorter: Harry podobno spodziewasz się dziecka. Można wiedzieć z kim ?
Harry: 
*****
"Przestań tańczyć"
"Zamknij się i żryj tą mandarynkę"
"Wcale nie wyglądasz jak Marilyn Monroe"

.....


****

Ty: Zayn idziemy na zakupy. Muszę kupić...
Zayn:

Ty: ... bieliznę...
Zayn :
****

Harry : Mam ochotę na .....
Ty : Frytki ????
Harry : Nie ....

Ty : Kurczaka ???
Harry : Nie, nie na to

Ty : Hym niech ja pomyśle ..... Kukurydzę ???
Harry : Hehe nie skarbie na to też nie ....

Ty : Poddaje się ...
Harry : Mam ochotę na ciebie .....
****


"Jak zjeść babeczkę" - by Perrie Edwards xD

Krok 1

Krok 2

Krok 3

Krok 4...
****



*Wsiadasz do windy gdzie znajduję się Harry. Stajesz obok niego*Harry: 
****
Harry: Daj pomacać.
Zayn: Won !!
Harry: No daj !
Zayn: Moje !
Liam: Boże... Z kim ja się zadaję???
****

- Obiecaj, że nie pokochasz innej.
- Nie mogę.
- Dlaczego?
- Bo na pewno pojawi się inna...Tylko ona będzie do Ciebie wołać "mamusiu''
****

Ty i Niall całujecie się w ogrodzie* 
Twój brat:

****

*Directioners na koncercie w Polsce*
****

Trochę krótkie... Przepraszam :( Kocham Was <3 Jutro szkoła... Do której idziecie klasy? :)











3 komentarze:

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥