piątek, 27 września 2013

„Rozśpiewana historia” Część 7

Helllllllllloł :3 Oto 7 część^^ Zadowoleni??? <3 Kto zadowolony niech zostawi komentarz! :) 


„Rozśpiewana historia” Część 7

Może one nie są takie złe?


- Jade to Hybryda. - powiedziała Eleanor. Zamurowało mnie. A więc dlatego miała takie właściwości głosu…
- Wow. - wymsknęło się Niallowi.
- Można wiedzieć… czego? - dopytywał się Zayn. Wiem, że nim też to wstrząsnęło, ale ukrywał to całkiem dobrze. Hybryda to tak rzadki okaz… Niemal już wymarły! Sądziłem, że teraz już nie ma warunków do tego, aby żyły. Przecież maja taką słabą obronę!
- Śpiewaka i… - zawiesiła- …syreny.
Chyba wszyscy wstrzymali oddech. Dlatego dziewczyny były takie przerażone tym wampirem. Aby zabić syrenę wystarczy jedno ugryzienie wampira. Właściwie to jedyny sposób. Jade to w połowie syrena. Co jeśli ona właśnie umiera?
- Czy ona nas słyszy? - zapytał ciszej teraz już Zayn.
- Straciła przytomność jakieś pięć minut temu. Nie słyszy. - odpowiedziała El. Raptownie zamrugałem. Spojrzałem jeszcze raz na bladą jak ściana Jade. Z jej szyi powoli sączyła się krew, ale nikt nie zdawał się tym przejmować. Na czole widać było małe kropelki potu. Walczyła z trucizną.
- Zayn… Co teraz? - zapytał drżącym głosem Niall. No tak. On chyba najbardziej będzie to wszystko przeżywać. Zbiera wszystkie nasze emocje.
- Możesz nam powiedzieć co ona czuje? Postaraj się skupić tylko na niej. - odpowiedział w zamyśleniu. Dziewczyny spojrzały na nas pytająco.
- Emm… Mam dar empatii. - wyjaśnił zmieszany blondyn.
- Oh. Może łatwiej będzie ci się skupić jak wyjdziemy? - zapytała entuzjastycznie Eleanor.
- Chyba zwariowałaś! Nie zostawimy jej samej! - zaprotestowała Perrie.
- Perrie. On ma dar, który może nam teraz bardzo pomóc. - powiedziała przekonująco brunetka.
- Znasz się na tym? - zaciekawił się Niall.
- To była jedna z dziedzin, która najbardziej mnie interesowała podczas egzaminów. 
- Egzaminy? 
- Aby leczyć, musiałam skończyć odpowiednie szkolenie.
- Hę? Nie rozumiem. - wtrącił się Louis.
- Moim darem jest uzdrawianie. - uśmiechnęła się El- Dobrze, ja zostanę, a reszta niech wyjdzie z pokoju i pozwoli działać…
- Niallowi. - dokończył za nią. Brunetka się uśmiechnęła. Wszyscy posłusznie opuściliśmy pokój. Perrie rozmawiała z czarnowłosą o jakiś ziołach, Liam dzielił się swoimi wyczytanymi z myśli informacjami z Zaynem, a rudowłosa siedziała na schodach i czytała jakąś książkę. Po chwili zostaliśmy zawołani z powrotem.
- I co? - zapytała z nadzieją czarnowłosa.
- To tak: po pierwsze jest kiepsko, ale nie aż tak źle. Ma większe szanse niż się spodziewałem. Na razie walczy z wampirzym jadem, a jak jej się już uda usunąć go z organizmu, to pójdzie z górki. Ma w sobie na szczęście więcej z śpiewaka niż z syreny. - wytłumaczył wszystko Niall. Wszyscy odetchnęli z ulgą.

*****

Jade odzyskała przytomność po paru godzinach. To dzięki Zaynowi, który wiedział gdzie można znaleźć zioła lekarskie i Leigh, która wymyśliła jak się tam dostać. Z Jade jest już prawie w porządku, ale jest trochę oszołomiona. Podczas tych paru godzin z dziewczynami, trochę się o nich dowiedziałem. Na przykład, wiem już dlaczego mój czar nie zadziałał na blondynę. Jest liderką, co oznacza, że ma blokadę. Rudowłosa ma na imię Jesy, a czarnowłosa- Leigh-Anne. Liam wyczytał z ich myśli, że każda z nich posiada dary- mniej lub bardziej użyteczne podczas walki. Leigh kontroluje pogodę, Eleanor, jak się sama przyznała, jest uzdrowicielką. Perrie to liderka, a Jade jak się okazało- Hybryda. Dar Liama jest naprawdę pomocny! Dobrze, że one nie wiedzą wszystkiego o nas. W sumie, to one są naprawdę miłe. Można z nimi normalnie pogadać, to znaczy, ze wszystkimi oprócz Perrie. Ona nadal ma mnie na dystans, ale nie tylko mnie. Liam stwierdził, że dobrze iż Zayn nie potrafi czytać w myślach Blondie, bo wybuchła by tu trzecia wojna światowa!
- Jak się czujesz? - zapytałem Jade, która nadal leżała na kanapie.
- Już lepiej. - uśmiechnęła się - Ale nadal nie mogę otworzyć oczu. To denerwujące. 
- W sumie… To dlaczego? - zdziwiłem się.
- Bo jestem pod normalną postacią. Dziewczyny już wam pewnie powiedziały czym jestem, prawda? - zapytała niepewnie.
- Tak, tak, ale to coś złego?
- Nie, ale… Nie lubię tego. Czuję się zagrożona. Harry… - urwała. Dłonią zaczęła szukać mojej, wiec podałem jej ją. Uśmiechnęła się lekko.- Jesteś ciepły.
- A ty zimna… Urwałaś i nie skończyłaś… - przypomniałem się. Bardzo mnie zaciekawiło to, co zaczęła. Nie lubię być w niepewności.
Jade zmarszczyła lekko czoło.
- Dlaczego go odciągnąłeś? Wampira. - wyszeptała. Zdziwiło mnie jej pytanie.
- Jak to, dlaczego? Eee… To chyba dobrze, że to zrobiłem, prawda?
- Sama nie wiem. Może nadszedł mój czas? Może miałam umrzeć? - myślała na głos-  Kiedy w pewnym momencie przestałam was słyszeć, to było dziwne uczucie. Czułam jakby coś wciągało mnie w ciemną otchłań… W toń czarnej jak smoła wody. A dziwne było to, że nie bałam się. Że było tam tak zaskakująco cicho… Denerwowało mnie to. Wolałam być z wami, tam. Kiedy sobie to uświadomiłam, to ta woda zaczęła mną szarpać… Wtedy już zaczęłam się bać. Ale nie poddałam się… Nie wiem jak, ale wróciłam tutaj. - uśmiechnęła się blado-  Pewnie masz mnie teraz za wariatkę.
- Nie. Wręcz przeciwnie. Opisywałaś przed chwilą coś co ja czułem. - powiedziałem w zamyśleniu. Jak to możliwe? Dokładnie opisywała każdy etap, przez który przechodziłem podczas gdy pewnego dnia pływałem w morzu. Porwał mnie prąd i zacząłem tonąć. Zayn ocalił mi życie.


C.d.n…

 Nicol <3

P.S. Po lewej stronie jest mała ankieta :P Proszę o zaznaczenie odpowiedzi, jest to dość istotne :)

12 komentarzy:

  1. Hej, zapraszam do siebie na Prolog, dopiero zaczynam więc przyda mi się czyjaś opinia (; http://quite-true.blogspot.com/2013/09/prolog.html PRZEPRASZAM ZA SPAM ! - Dizzy x

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dodasz Cd. przed wszym wyjazdem?

      Usuń
    2. Sprawdziłam, w hotelu będzie wi-fi i stamtąd poprzez telefon będę dodawać rozdziały <3 :)

      Usuń
  3. Oooo *.*
    Booomba! Dobrze że tu trafiłam. ;)
    Good job :)))
    Życzę weny :*

    Zapraszam do mnie
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh ja pizgam. Dobra za mocno się ekscytuję. Ale coś czuję że Jade i Hazzuś będą razem. ;* Aww.
    Lece do nn ;*
    Buziaczki ;*
    A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥