sobota, 3 sierpnia 2013

Krótkie imaginy z gifami 5

Siemka! Oto kolejna porcja (Nie stworzonych przeze mnie) imaginów z gifami!!!! <3
****
R: Widzieliśmy twoją dziewczynę z Niall'em ostatnio.
H: CO?
N: Kurde, wydało się...

****
Lou: Co ci? 
N: Tęsknię za [t.i]
****
Ktos : Nienawidze Cie
Ja : Nie przejmuje sie tym ...
Ktos : Nienawidze The Wanted ..
Ja :
****
Ty: OGARNIJ SIĘ!
Niall: 
****
Ja: -Ej Zayn, spójrz na mnie ;)
****
Ty: Niall uwielbiam Cię, jesteś perfekt, słodki, przystojny,zabawny i wgl taki aww *___* 
Niall: Oh, stop it, stop! 
****
Normalne bicie serca: 
_/\___/\__/\_

Przy słuchaniu 1D:
_/\_/\_/\_/\_/\_

Chłopcy są online na TT:
/\/\/\/\/\/\/\/\

Podczas spotkania z 1D:
-------------------
****

Mama: Wstawaj, czas do szkoły.
Ja: *Śpię*
M: No już, wstawaj.
J: *śpię*
M: OBUDŹ SIĘ!!!!
J: *śpię*
M:....
J: *Śpię*
M: ONE DIRECTION!!!
J:
****
Harry: MODEST!
Harry: MODEEST!
Modest: co?!
Harry: 
****
Niall: Słoneczko przyjdziesz do mnie?
*idziesz do jego pokoju*
Lou: Ja nie chcę tu dzieci... JASNE?!
****
Ty: Jutro moich rodziców nie ma w domu. 
Harry:
****
A tak wejdę na This is us :D
****
Redaktor :
-Harry nie było Cię wczoraj na koncercie , gdzie byłeś ?
Harry :
- Z [ T.I ]
Redaktor ;
- I co robiliscie ?
Harry:
- To dluga historia ...

****
Liam: Jak podrywasz dziewczyny?
Niall: Ma się sposoby.
****
*podchodzi do Ciebie Niall*
Ty: Co chcesz?
Niall:
****
Niall: Kiedy w końcu przyjedziemy do Polski?
Harry: Nie wiem, modest nie chce się zgodzić.
Niall:
****
MAMA: Nie kupię Ci biletu na koncert One Direction dopóki nie poprawisz swoich ocen.
JA:
****
Zayn : Nie byłem aż tak pijany . 
Louis : Stary, godzinę macałeś manekina i mówiłeś, że lubisz ciche kobiety . 
Zayn :
****
*Ktoś puka do drzwi gdy jesteś na górze, w swoim pokoju*
Ja: *krzyczy* MAMOOOO!!! Otwórz!!!
*Mama otwiera drzwi*
1D: HI! We're One Direction!
Ja:
****
Zayn: nie jesteś członkiem 5SOS zrozum to
Niall: więc ty nie jesteś w Little Mix
Z: ODWOŁAJ TO NIALL
N: TY TEŻ TO ODWOŁAJ ZAYN!!!
****
Harry:

Ja:
****

Ktoś : Dlaczego słuchasz dalej 1D ?
Ja :
****
Ty: jestem brzydka... 
Z:
****
Reporter:Louis, wiedziałeś że Harry cię już nie lubi?
*****
Louis : Zayn pchaj mocniej !
Zayn : Jak on może nie chcieć (t. i.) z nami w trasie?!
L: Zemścimy się!
Z: Tak, tak, ale pchaj!!!!
****
Ja gdy zobaczę One Direction:
****
Niall idzie do Hogwartu:
Niall pokazuje nam czego się tam nauczył:
****





Nicol <3









2 komentarze:

  1. hahahaha IĆ STONT hahahah lol fajne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no wiem :D Jak to gdzieś na Fb znalazłam to po prostu nie mogłam tego nie dodać xd

      Usuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥