piątek, 30 sierpnia 2013

THIS IS US!

Heeeeeeejka misie!

To kto z Was był już w kinie na This Is Us? Ja byłam dzisiaj o 12 i muszę powiedzieć, że to jeden z najlepszych dni w moim życiu! To było piękne! Cudowne! Genialne! Zabawne! Słodkie! I nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć... A no i oczywiście wzruszające :) Dawno się tak świetnie nie czułam! Miałam wrażenie, że jednak mam szanse spotkać mojego idola, czułam, że jest on blisko mnie... To było cudowne uczucie. I chyba przez to ten film był dla mnie taki wzruszający. Przez to, że czułam mojego idola obok siebie. Dziękuję każdemu, kto pomógł w powstaniu tego filmu. Jest to coś niewyobrażalnie świetnego, widzieć swoich idoli, bohaterów, herosów, bogów (xd) na dużym ekranie. To wszystko było tak dobrze pokazane, że czułam się tak, jakbym była na ich koncercie! Jeśli jeszcze nie byliście w kinie, to serdecznie polecam ten film. Jest też wiele zabawnych momentów! Mnie, osobiście najbardziej podobał się początek... muahahaha xd Wybacz Niall xd Moment z babcią Louisa też był mega zabawny :D Ale nie będę Wam wszystkiego zdradzać. To trzeba zobaczyć! :)

Nicol <3

2 komentarze:

  1. jejuu ja nie mogłam być :'CCCCCCCCCCC ...normalnie płakałam że nie jechałam na TIU :'CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Nie martw się! Jeśli nie pójdziesz do kina, to możesz zobaczyć potem w internecie, albo możesz kupić DVD :)

      Usuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥