poniedziałek, 5 sierpnia 2013

KRÓTKIE IMAGINY Z GIFAMI 6

Siemka! Oto kolejny spam gifami! <3 Przypominam, że gify nie są mojego autorstwa ;)


Ty. - Hazza kogo kochasz ??
H. 
****
Liam był normalnym dzieckiem...
póki nie poznał ich:



****
Lodowata woda wybudziła cię z głębokiego snu.
TY: KUUURRRRDDDDDEEEEE! - Wrzasnęłaś poirytowana.
Zayn stał przed tobą, szczerząc się wesoło.
TY: Dlaczego mnie obudziłeś?
ZAYN: Ktoś musi mi mówić, że jestem piękny. - SMAIL.
TY:
****
Przyjaciółka : Czy kiedykolwiek całowałaś się ze swoim plakatem 1D ? 
Ja :
****
Ktoś: Ten Harry Styles jest głupi i te całe Łan Dajrekszyn tak samo ! 
Harry: Wiesz gdzie to mam? Tu :
****
Kolega: Jesteś głupia!
Pani: Nie gadaj!
Mama: Nic nie umiesz!
Hejter: Jesteś brzydka!
Zayn:
****
Hokus Pokus Czary Mary ! 
****
Zayn : Zobacz , [T.I] tam stoi . 
Harry : 
****
Ty: Mam dość! Wszędzie się walają twoje rzeczy! *rzucasz jego ubraniami*
Harry: O patrz! Twój laptop! 
****
Ktoś: Łan Pedejszon! Nigdy nie spotkasz tych pedałków! Nigdy nie będą w Polsce! To jest banda idiotów! Słyszysz?!
Ja:
****

Ty: Cześć tato!
Tata: Cześć! Kto to?
Marcel: Witam pana. Jestem Marcel.
Tata: Co będziesz robił w przyszłości?
Marcel: Będę studiował psychologię.
Tata: OK!
Mama: Ona zostanie tak sama w domu z tym chłopakiem?
Tata: Nie przejmuj się. To zwykły kujon.
3 godziny później
Tata: Wynoś się z mojego domu! NATYCHMIAST!
Marcel:
****

- Kochasz One Direction ? 
- Tak !
- Potrafisz zaśpiewać WMYB ?
- Jasne !
- A Kiss You ? 
- Oczywiście !
- A hymn Twojego kraju ? 
****
Zabawne Fakty o chłopcach:

Harry: Stary ona ma chłopaka. 
Niall: No i? W piłce nożnej jest bramkarz, ale to nie znaczy, że nie możesz zdobyć gola. 
Louis:To było głębokie...

Niall: Jestem geniuszem matematycznym!
Lou: Ile jest 675 książek + 345 książek?
Niall: To BIBLIOTEKA! Zadawaj mi trudniejsze pytania!

Liam: Cher to tylko przyjaciółka.
Louis: Czy widziałeś kiedyś film "To tylko sex"?
Liam: Czy chcesz skończyć w tym basenie?

Reporter: Więc, z ilu letnią kobietą byś się umówił? *chodzi tu o starsze od niego*
Niall: Harry, ile lat ma twoja mama?
****

*KINO NA THIS IS US*
*FILM SIĘ ZACZYNA*
JA:
****
Ty: Harry, zrób to jeszcze raz! Hahahahaha xd
H: Nie.
T: No ale prooooszę!
H: Nie.
T: Bo ty mnie nie kochasz.... :(
H: Ehhh... No dobra...
Ty: Hahahahahaha xd
****

Uwielbiam ten jego wybuch śmiechem :








****

Nicol <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥