czwartek, 22 sierpnia 2013

Krótkie imaginy z gifami 7 :P

Hejooooo ;) Oto porcja imaginów z gifami! (Oczywiście, nie są robione przeze mnie, są brane z TT oraz Fb ;) )
****
"Elounor planuje dziecko" "Zerrie zaręczyli się" "Liam spotyka się z Sophia" "Niall może miec coś z Ellie" "Harry jest z dnia na dzien co raz bardziej hot" "This is us" "Our Moment" "Where we are album/tour"
Me:

****
Ktoś: Jestem mistrzem w Harlem Shake ! One Direction: Bitch Please!
****

Ktoś: Taylor zaraz tu będzie! Harry: O KURDE!
****
Ktoś: Możemy zrobić jedno normalne, proszę kochanie.
H:


K: HARRY!
H:

K: Proszę kochany, po prostu stań tutaj, dziękuję Ci. Kocham Cię.
H:

K: Zróbmy teraz.
H:

****
Harry:

Zayn : No to gdzie jest ta dziewczyna ?

Harry:


H: "Ty będziesz moja !"

****
Niall : Lubię dziewczyny z mocniejszym makijażem.

Ja :

****

* Przechodzisz koło Louisa i Hazzy * Louis : Widziałeś ją ?!

Harry : Tak, już jest moja

Louis : Kurde ...
****
Ktoś: Czy to boli? Ja: Co? Ktoś: One Direction nigdy Cię nie pokocha. Ja: Czy to boli? Ktoś: Co? Ja: To.
****
Liam:

Louis:
****
Harry: Jak ja mam ułożyć moje włosy ? Niall: Tak jest w porządku .. Harry: ale aaaah, Chcę być doskonały dla [T.I].
****
Ja: Nienawidzę 1D! - Mama: Really? - Tata:Really? - Siostra:Really? - Brat:Really? - Kot:Really? - Pies:Really? - Nauczyciel:Really? - Przyjaciele:Really? - Planeta:Really?
- Ja:
****
*Harry widzi, że jakiś facet z Tobą flirtuję. Patrzysz na niego i widzisz, że patrzy na faceta wzrokiem zabójcy.*
****
Niall : [T.I] jest taka sexowna . Chciałbym z nią ... Louis : to moja dziewczyna gamoniu!
****
Jak śpią chłopcy z 1D:
****
Jak śpię ja:
****
Niall:

Ty: Niall! Kto zjadł mój popcorn? Niall:
****
Niall: Eleanor powiedziałaś mu ? Lou:Ale co ? El:Lou jestem w ciąży Lou:
****
Jesteś z Harrym już od kilku lat, a Liam bardzo kibicuje waszemu związkowi. *Harry ci się oświadcza* H: [T.I] Chciałbym Ci zadać jedno pytanie. Czy Ty... Li:
****
Harry wciągnął Niall'a ,bo nie chciał zejść ze sceny:

Chwilę później:
****

Harry się załamał jak uświadomił sobie co 'zatańczył' haha


****
Niall: Mogę ci coś powiedzieć? Ty: Tak, tak, oczywiście. Niall: Kocham cię. Ty: Ja ciebie też, pocałuj mnie. *Niall cie całuje* Moja mama: Obudź się!
****
'Louis lubi dziewczyny, które noszą spodnie podciągnięte do góry'
Tymczasem Directioners:
****
Ja: The Wanted? Najlepszy zespół o jakim słyszałam! Chłopcy:
****
Taylor:
Harry:
****
Louis: Harry! Harry! Szybko! [T.I] jest naga w Twoim pokoju Harry:
*wbiega do pustego pokoju* Louis: Hahah,frajer,żartowałem

Harry: goń się
*****
"Liam po zerwaniu z Danielle ma nową dziewczynę, Sophie"
,,Louis jest z Eleanor"
,,Zayn oświadcza się Perrie"
tymczasem Narry...
A TYMCZASEM NARRY... 
****
****
Kiedy rzucasz swojego chłopaka dla Harrego
Reakcja Harrego:
****
Niall:

Ja:
*****


Ja: Harry proszę pokrój tort
Harry: Ale, że ja?
Ja:Tak ty, no pokrój go to łatwe
Harry:

Chwilę później:

****
Lou : Ał
Liam : co sie stało ?

Lou : Przyciełem sobie palec suwakiem
Liam : Boli ???
Lou : Bardzo
Liam :

LIam : Już nie powinien
Lou : No masz racje .....
Liam : Ale czekaj jak mogłeś sie zaciąć suwakiem jak tu nigdzie nie ma suwaków ?


Lou : emmmm .... no wiesz

*****

-END-

Mam nadzieję, ze się podobało ;)
Nicol <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden komentarz! To wiele dla mnie znaczy, z całego serca dziękuję wszystkim ♥